۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۵
کد خبر: ۵۹۶۷۰۹
امام جمعه موقت بیرجند:

مردم در 22 بهمن دشمن را ناامید می کنند | ملت ایران به خودباوری رسیده است

مردم در 22 بهمن دشمن را ناامید می کنند | ملت ایران به خودباوری رسیده است
امام جمعه موقت بیرجند گفت: ماهیت انقلاب اسلامی یک ماهیت الهی است و یوم الله 22 بهمن روزی است که قدرت خدا نمایان می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام سید محمدباقر عبادی، امام جمعه موقت بیرجند ظهر امروز در نماز عبادی سیاسی جمعه بیرجند اظهار داشت: نیروی هوایی ارتش در 19 بهمن ماه 57 با امام راحل بیعت و اعلام همبستگی کردند.

وی گفت: این اعلام همبستگی نیروی سرفراز ارتش با ولایت فقیه یک کار بزرگی بود که هم بر روی ارتش و هم روی مردم تاثیرگذار بود و نیروی ارتش در دوران دفاع مقدس اقدامات بزرگی انجام داد.

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به عملیات والفجر 7، افزود: عملیات والفجر 7 یکی از عملیات‌های مهمی بود که آمریکایی‌ها را نگران کرد.

حجت الاسلام عبادی با اشاره به 22 بهمن ماه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، تصریح کرد: با وجود تمام تحریم‌ها و تهدیدها، انقلاب اسلامی به موفقیت‌های بسیاری رسید و امروز در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب پروژه‌های متعددی به بهره برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: خشکسالی و کمبود منابع آبی یکی از مشکلات و معضلات خراسان جنوبی است بنابراین مدیریت روان‌آب‌ها و آبخیزداری در شرایط کنونی موثر است.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه در سال جاری مبلغ 400 میلیون دلار برای آبخیزداری و آبرسانی به روستاهای کشور از صندوق توسعه ملی برداشت شده است، خاطرنشان کرد: خراسان جنوبی جز سه استان برتر کشور در بحث آبخیزداری است و تاکنون حدود 99 سازه و عملیات آبخیزداری در استان انجام شده و 100 منبع آبی متأثر از این سازه‌ها می‌شوند.

حجت الاسلام عبادی با بیان اینکه خراسان جنوبی در بودجه 98 یکی از اولویت‌های اصلی کشور در بحث گازرسانی است، اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران رتبه‌های برتر در رشد علمی و رتبه برتر از جهت فناوری دارد.

وی افزود: پیشرفت‌های امروز انقلاب اسلامی موجب حسادت دشمنان شده و چشم دیدن این همه پیشرفت و توسعه را ندارند و می‌خواهند مردم را تحت فشار قرار دهند.

امام جمعه موقت بیرجند از مردم استان برای حضور باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد و گفت: مردم باری دیگر در این راهپیمایی دشمنان را ناامید خواهند کرد.

حجت الاسلام عبادی بیان کرد: ماهیت انقلاب اسلامی یک ماهیت الهی است و یوم الله 22 بهمن روزی است که قدرت خدا نمایان می‌شود و این انقلاب یک معجزه الهی بود.

وی با بیان اینکه ملت ایران به خودباوری رسیدند و هرگز به دوران قبل از انقلاب برنمی‌گردند، تصریح کرد: باید مسؤولان در خصوص مفاسد اقتصادی با قاطعیت برخورد کنند و رودربایستی‌ها را کنار بگذارند چرا که خطر مفاسد اقتصادی کمتر از خطر آمریکا نیست./9314/پ202/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات